فروشگاه دوغ خانواده یک لیتری آبعلی

میزان درگیری مصرف کنندگان دوغ آبعلی با نوع خانواده این برند کمتر بوده و فروش دوغ های تک نفره آبعلی بیشتر مورد انتظار بوده، محرک های بازاری سبب این مورد بوده اند.
مدل و فروش ساختار آبعلی نیز چنین رفتاری را تا حدی پیش بینی کرده بود و در اکثریت فروشگاه ها دوغ های یک لیتری را قرار داده اما در خرید های سازمانی و شرکتی به شکل دیگری رفتار کرده است.
برای آن دسته از مشتریانش که ارگان ها را هم شامل می شود دوغ یک نفره را پیشنهاد می دهد اما در سطوح فروشگاهی و رستورانی نوع یک لیتری را می فروشد.